Un passeig pel camp

Estándar

L´altre dia estava amb els meus pares al camping i a la meva mare li vaig dir:

-Mare, vaig un moment a donar un passeig.

La meva mare em digué que sí, i me en vaig anar.

Tant tranquila anava jo pel camp, pensant en les meues coses, quan debaix d´una fulla em vaig trobar un donyet; era xicotet com una llentilla, i en una veu greu i molt clara em va dir:

– Et tinc que dir una cosa. Hi ha un incendi molt prop d´aci, a uns sisents metres, ajuda-m per favor.

Era tant xicotet que jo li digué:

– Puja a la meva butxaca.

Caminarem fins que arribarem a la casa del donyet. La casa era xicoteta com ell. Varem entrar per la porta perquè en uns segons la casa es va agrandir. Una vegada en la casa em va sorprende que no hi havía mobles, però al moment em vaig donar compte de que els mobles estaven tots en un racó: una cadira, una taula, un llit,…

Quan eixien, carregats amb poals d´aigua, les flames estaven damunt de nosaltres. Varem tirar més de vint poals d´aigua, però no se apagaren les flames; semblaba un foc màgic.

¡Quina sort! Hi havia un caminet en el qual no hi havia foc. Jo vaig escapar, però no savia tornar al camping. Els meus pares, de segur, em buscaven desesperadament. No trobava el camí de tornada i el meu amic el donyet hi havia desaparegut, ¿ què havia segut d´ell?¿haura pogut eixir de les flames?

Finalment es va escoltar:

– Tallen, una altra toma més – I el foc va desparèixer. Aixó em sonava molt rar.

De sobte va aparèixer el meu amic el donyet i em va dir:

– Molt bona actriu, et contracte.

Rapidament va desaprèixer i va eixir el càmera i em diguè:

– Hola, el teu amic era una imatge d´ordinador. Ara aquesta pel.licula s´estrenara motl pronte.

Jo em vaig quedar bocabadada. ¡ Em vaig a fer famosa! ¡Actriu en una pel.licula!

Aquell dia va camviar la meva vida.

¡Escolteu!

No cal preocupar-se quansevol dia vosaltres també podeu ser famosos sense donarse compte, no mes teniu que fer el que mes vos agrade, per eixample donar una volta pel camp.

 

Ariadna (9 años) 2003

 

Collage de x.b.c con imágenes de la red.

 

Responder

